تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام
سرخط خبرها

استقلال چه طور وام ۱۰۰ میلیاردی را برمی‌گرداند؟

  • کد خبر: ۱۴۹۷۹۸
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
استقلال چه طور وام ۱۰۰ میلیاردی را برمی‌گرداند؟
مسئولان باشگاه استقلال درحالی به دنبال دریافت وام ۱۰۰ میلیاردی هستند که مشخص نیست چه طور می‌خواهند این رقم هنگفت را به بانک برگردانند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پرداخت بدهی آندره استراماچونی برای مدیران باشگاه استقلال دردسرمالی بزرگی را به وجود آورده و از طرفی اگر تا فروردین ماه بدهی به مربی ایتالیایی سابق پرداخت نشود، جرایم سنگینی درانتظار باشگاه استقلال خواهد بود. درهمین راستا قرار شده باشگاه استقلال وامی را از یکی از بانک‌ها دریافت کند و به استراماچونی بدهد. مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شده با یکی از بانک‌های کشور به توافق رسیده تا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت بدهی به استراماچونی وام بگیرد.

فتح الله‌زاده قصد دارد بخشی از این وام را نیز به پادووانی پرداخت کند تا پرونده این بازیکن با باشگاه استقلال نیز مختومه شود، اما پرسشی که مدیرعامل باشگاه استقلال باید به آن پاسخ دهد این است که آیا باشگاه توان بازپرداخت این بدهی ۱۰۰ میلیاردتومانی را دارد؟ وقتی فتح الله‌زاده بابت وام‌هایی که در زمان آجورلو گرفته شده بار‌ها انتقاد می‌کند وبراین باور است که دیون به جا مانده از مدیرعامل قبلی برای او وتیم مدیریتی‌اش مشکل ایجاد کرده آیا دریافت وام جدید برای باشگاه استقلال بدهی جدیدی را به بار نخواهد آورد و آیا او می‌تواند اقساط این وام را در موعد مقرر پرداخت کند؟

نامشخص بودن منابع درآمدی باشگاه استقلال و کفایت نکردن خرج و دخل‌ها درسال‌های اخیر برای باشگاه استقلال مشکلات عدیده بسیاری به وجود آورده و مدیران استقلال باید با برنامه ریزی مناسب به سمت دریافت وام‌های کلان بروند تا مشکلی درآینده ایجاد نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->